Obsession submission

lördag 10 mars 2012 § 0









 
Harper's Bazaar Austraila April 2012
Photographer: Will Davidson
Stylist: Jillian Davison
Hair: Alan White
Make-up: Kellie Stratton
Model: Marloes Horst
 
Det är solig savann, nakna axlar och vitaste vitt. Och en leopard som pricken över ett redan alldeles för tjusigt I - och jag är såld. Ni vet att jag har en svag punkt för leopardmönster men dessa ljuva avknäppningar bör vilken trendblind flicka som helst (utan huvudet på skaft) falla pladask för. Gör du det inte rekommenderar jag a) en synundersökning och b) ett bloggbyte. Jag tror helt enkelt inte att vi kommer att få ut särskilt mycket av vår relations tillsammans, eftersom vi uppenbarligen vill olika saker och strävar åt olika håll. Eller så inser du dina problem och att jag alltid kommer att ha way rätt modemässigt (även när jag har très fel och försöker matcha rött och rosa eller bära kjol utanpå byxor). Du skulle kunna få en chans till. Men då måste du ljuga.

Du måste sätta handen mot bröstet och säga "Jag tycker också att leopard-reportaget i Harper's Bazaar Australia stylat av Jillian Davison är så fint så att man ramlar baklänges". Upprepa tills sant.
 
Det är en hård värld här, girls. Men vet ni vad? Det är värt det. Varmt välkommen till OOHYESOOHYES.

What's this?

You are currently reading Obsession submission at .

meta

§ Leave a Reply